CWK to teraz G2A Arena

25Sie

CWK to teraz G2A Arena

Województwo podkarpackie wyróżnia się na mapie Polski wyjątkową dbałością i prężnym rozwojem jakości życia swoich mieszkańców, dlatego pojawienie się obiektu takiego jak Centrum Wystawienniczo Kongresowe, nie powinno nikogo dziwić. I chociaż już sam ten fakt był znaczącym wydarzeniem, zmiana nazwy obiektu na G2A Arena zwiastuje jeszcze więcej perspektyw zarówno dla samej instytucji, jak i dla regionu.

W ciągu najbliższych 13 lat zaplanowane jest przeprowadzenie aż 2323 wydarzeń, co średnio daje ponad 178 imprez różnego rodzaju rocznie. Plany te znacznie wykraczają poza zasięg regionalny i ogólnopolski; początek wyższego poziomu znalazł swoje miejsce podczas przeprowadzonego na początku grudnia ubiegłego roku kongresu – Business Without Limits, kiedy to zostało ogłoszone przemianowanie obiektu, dzięki nawiązaniu współpracy z partnerem tytularnym, którym została firma G2A.com. Jest to znana na całym świecie firma, zajmująca się branżą fintech i specjalizująca się w przemyśle gamingowym, która posiada w Rzeszowie swoją siedzibę Badań i Rozwoju. Branża firmy ma tutaj bardzo wysokie znaczenie, ze względu na niezwykle dobrze i szybko prosperujący rozwój najnowocześniejszych technologii, który dzięki takiemu kierunkowi pracy otwiera przed rzeszowskim obiektem nowe możliwości, odróżniające się nie tylko w skali kraju, ale również świata.

G2A w liczbach przedstawia się niezwykle imponująco; z ich produktów korzysta ponad 12 milionów użytkowników na całym świecie. Współpraca z centrum pozwoli na zarówno rozwój przedsiębiorczości w regionie, jak i na organizację licznych wydarzeń biznesowych z udziałem partnerów firmy G2A. Spektrum prowadzonych przez nich inwestycji jest bardzo szerokie; mocno stawiają zwłaszcza na takie technologie jak VR (virtual reality), czy tworzenie urządzeń do druku trójwymiarowego i jego późniejsze wykorzystywanie. Kolejnym elementem, na pewno budzącym zainteresowanie dużej części potencjalnych gości centrum, jest zainteresowanie organizacją wydarzeń imprez związanych z e-commerce i z dziedziną e-sportu – G2A jest sponsorem największych na świecie rozgrywek.

Ale nowa współpraca to nie tylko statystyki i realizacja planu – to również dbałość o dobrą atmosferę i nastawienie na rozwój przy zachowaniu wysokiej jakości pracy, przy jednoczesnym obustronnym zadowoleniu z realizowanych wspólnie przedsięwzięć. G2A Arena stawia na innowację, ale nie ucieka od tematów związanych z aktualną problematyką polskiej gospodarki, umiejętnie łącząc sektor działań publicznych i prywatnych. Świeże i nastawione na zaawansowane technicznie rozwiązania pozwoliły już, w tak krótkim czasie, który upłynął od otwarcia obiektu, znacząco odznaczyć się w kraju (i nie tylko), dzięki przeprowadzeniu takich imprez jak np. Kongres 590, na którym zgromadziły się największe firmy, a którego gośćmi byli m.in. Prezydent RP Andrzej Duda i premier Beata Szydło, a wśród prelegentów znalazł się Bruce Dickinson, którego obecność była doskonałą metaforą rozwoju obiektu, połączenie strefy artystycznej, nastawionej na zadowolenie odbiorców ze świetnym działaniem przedsiębiorczym. Kolejnym wydarzeniem, na które na pewno warto zwrócić uwagę w świetle dzisiejszego rozwoju tej części Europy, było przeprowadzone niedawno Forum Europa – Ukraina, które obiło się głośnym echem w całej Polsce. Nowe technologie również nie zostały w tyle – Europejskie Zawody Łazików Marsjańskich i Forum Innowacji Sektora Kosmicznego to akcje stanowczo świadczące o szybkim i zaawansowanym rozwoju w tej dziedzinie.

Synergia powstała przy połączeniu tak innowacyjnego obiektu i firmy specjalizującej się i odnoszącej znaczne sukcesy w technologiach IT. Jest to współpraca pozwalająca na ciągłe poszukiwanie najlepszych rozwiązań i rzucenie zupełnie nowego światła na postrzeganie biznesu. G2A Arena znajduje się dzięki temu, na drodze do stania się inspiracją i prekursorem w redefiniowaniu klasycznego modelu współpracy.